David Phillips ; [překlad Tomáš Juppa]
nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2003 |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 215 |
rozměry | 23 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 80-247-0368-8 (brož.) |
Hlavním námětem knihy zkušeného britského autora je revoluční změna praxe public relations (PR - vztahy s veřejností), kterou přináší internet. Internet mění způsoby komunikace i komunikaci samotnou. Autor ukazuje, jak těm, kteří umějí toto mocné medium využít, nabízí internet neomezené možnosti. Zároveň upozorňuje na to, že internet může pro firmu znamenat významnou hrozbu, pokud nejsou její aktivity v této oblasti vhodně řízeny, monitorovány a koordinovány.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: dobrý
Desky jsou ošoupané, je na nich několik rýh, hrany desek jsou trochu ohnuté, růžky malinko odřené, na přední straně je malá rýha, několik listů má ohnutý růžek, vnitřek je pěkný.
kniha | 80 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Modřany (Praha) | 0 Kč |
Osobní vyzvednutí knihy je možné POUZE v místě bydliště - ulice Voborského (Praha 12 Modřany) - po dohodě kdykoliv. |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.