kolektiv autorů, Miroslav Karlíček
nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2016 |
vydání | takto 1. |
jazyk | česky |
stran | 224 |
ISBN | 978-80-247-5769-8 |
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: skvělý stav
kniha | 200 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 85 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
stav: jako nová
Použita jednou při psaní bakalářské práce
kniha | 190 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
osobní předání – Zábřeh (Ostrava, okr. Ostrava-město) | 0 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 9krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.