Kniha Ogilvy o reklamě - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotil 1 uživatel

David Ogilvy ; [z anglického originálu ... přeložila Hana Škapová]

nakladatel Management Press
rok vydání 2007
vydání 4. vyd.
jazyk česky
místo Praha
stran 223
rozměry 25 cm
poznámka il. (převážně barev.), portréty, faksim.
ISBN 978-80-7261-154-6 (váz.)

Legendární kniha klasika světové reklamy, proslulého zakladatele a dlouholetého šéfa jedné z nejvýznamnějších světových reklamních agentur a tvůrce řady skvělých reklamních kampaní, je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných i nepovedených reklam.Kniha Ogilvy o reklamě je tak skutečně mimořádně poučným a inspirativním „manuálem“ pro pracovníky reklamních agentur i jejich klienty, pro každého, jehož činnost nějak souvisí s reklamou a marketingem, a poutavým čtením pro všechny ty, kdo se o svět reklamy a reklamu zajímají „jen“ jako o širší kulturní a civilizační fenomén.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(4)
Moravská Ostrava
700 Kč

stav: nepoškozena , nepoužívaná, nová

kniha 700 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  150 Kč
Zásilkovna  100 Kč
osobní předání – Moravská Ostrava (Ostrava, okr. Ostrava-město)  0 Kč
Ostrava centrum, dle domluvy

Sháním tuto knihu

Tuto knihu shání 16 uživatelů

Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 28krát.

Komentáře

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.


EvikC 10. 05. 2023
... když se jeden novinář zeptal pana Ogilvyho, co považuje za svůj největší reklamní tah, odpověděl: " Můj největší úspěch byl, když jsem lidi naučil kupovat obyčejnou vodu z kohoutku balenou v plastových lahvích". Studovat jeho metody není nikdy nuda a zbytečnost....

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy



Související knihy