nakladatel | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
---|---|
rok vydání | 2015 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 62 |
ISBN | 978-80-7454-521-4 |
V podnikatelské sféře hotelových firem se v souvislosti s etikou mluví o „podnikatelské kultuře“ nebo tzv. „štábní kultuře“, o vytváření dobrého jména hotelu či restaurace. Jednou z důležitých aktivit je prosazování a dodržování etického chování a rozhodování, které by mělo ústit v sociální, morální i ekologickou odpovědnost při řízení zaměstnanců v době ekonomické krize v prostředí hotelových řetězců a gastronomických zařízení.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.