nakladatel | Univerzita Palackého v Olomouci |
---|---|
rok vydání | 2014 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 92 |
rozměry | 210x297 |
ISBN | 978-80-244-3693-7 |
Předkládaná studijní opora je zaměřena na podstatu a důležitost vytvoření vztahu mezi pracovníkem a klientem v poradenském procesu. Charakterizuje základní nástroje pracovníka, jeho vlastní reflexi a reflektování, specifikuje podstatu supervize a potenciál jejího využití v poradenské praxi pomáhajících profesí. Text dále vymezuje pragmatiku lidské komunikace v kontextu sociálních systémů a především nabízí metodiku vedení rozhovoru s rozpracováním všech jeho fází, tedy přípravy, otevření, dojednávání, průběhu i ukončení.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.