Jaroslav A. Jirásek
nakladatel | Profess Consulting |
---|---|
rok vydání | 2007 |
místo | Praha |
stran | 120 |
rozměry | 21 cm |
ISBN | 978-80-7259-051-3 (brož.) |
Proč číst Jiráskovu knihu u o Benchmarkingu a konkurečním zpravodajství? Protože je plná nejnovějších poznatků o moderním managementu. Benchmarking, byl už několikrát popsán, ale zde je poprvé začleněn do kontextu s konkurenčním zpravodajstvím a tím nabývá své pravé identity. Konkurence dnes tlačí na každého a vyznat se v ní, obstát, to je pravidlo přežití pro každého. Tato kniha ukazuje mnohem víc: Jak obstát mezi předáky soudobého podnikání. Jak významný je transformační proces přechodu od průmyslové ekonomiky ke znalostní. Toto pokračování nesmírně povyšuje význam této nevelké tvůrčí práce. Budete-li číst po kapitolách, povede vás kniha po cestách hodnocení konkurence, jak se s ní srovnat, jak se v ní pohybovat a jak přes zesilující konkurenci vítězit na trhu.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: dobrý
kniha | 88 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 99 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
stav: kniha je ve slušném stavu
kniha | 89 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 83 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Balíkovna | 69 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 100 Kč.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.