Tony Cram ; [z anglického originálu ... přeložil Aleš Lisa]
nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2012 |
vydání | Vyd. 1. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 227 |
rozměry | 24 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-7261-246-8 (brož.) |
Kniha Vítězný tah specialisty na problematiku hodnoty služeb zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit. Dokazuje, že tajemství úspěchu při poskytování služeb spočívá právě v mistrovském zvládnutí oné "koncovky". Inspirativní příručka, která se opírá o řadu praktických příkladů z různých odvětví, je určena především obchodním manažerům a všem, kteří chtějí poskytovat takové služby, jež budou zákazníci opakovaně vyhledávat a dále doporučovat. Překlad z angličtiny Aleš Lisa.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Zachovalá brožovaná
kniha | 145 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 160 Kč |
Zásilkovna | 94 Kč |
osobní předání – Olomouc | 0 Kč |
osobní předání – Prostějov | 0 Kč |
osobní předání – Zlín | 0 Kč |
Možnosti předání jsou každý čtvrtek v okolí Wurmovy ulice zpravidla od 12:00 do 18:00. V jiný den dle domluvy. |
stav: poškozený rožek desek, jinak v pořádku
kniha | 81 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.