Kniha Podnikatelský mýtus - proč většina začínajících firem skončí a jak tomu předejít - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotili 3 uživatelé

Michael E. Gerber ; [překlad Petr Král]

nakladatel Incommunity
rok vydání 2011
vydání Vyd. 1.
jazyk česky
místo Praha
stran 221
rozměry 21 cm
ISBN 978-80-87524-03-9 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu shání 5 uživatelů

Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 53krát.

Komentáře

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.


Puf 15. 12. 2020
Nové vydání úspěšné knihy kalifornského autora nás provádí klíčovými životními fázemi podniku od jeho založení až po období zralosti, odhaluje nástrahy těchto vývojových etap i důvody, proč tak vysoké procento nově založených firem krachuje hned v prvních letech své existence, ale především ukazuje, jak se vyhnout nepříjemným chybám a tragickým omylům, které vedou k plýtvání zdroji, zklamání a nakonec i k likvidaci firmy.

Knihomol25 14. 09. 2023
Autor nás provádí klíčovými životními fázemi podniku od založení, přes dospívání až po období zralosti, odhaluje nástrahy vývojových etap i důvody, proč tak vysoké procento nově založených firem krachuje hned v prvních letech své existence, ale především ukazuje, jak se vyhnout vážným chybám a tragickým omylům, které vedou k plýtvání zdroji, zklamání a nakonec i k likvidaci firmy.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy