Kniha Cross cultural aspects of advertising-cultural analysis of Mongolian and Chinese web sites = - Kulturní aspekty reklamy - kulturní analýza mongolských a čínských webových stránek : doctoral thesis summary - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

author Tuvshinzaya Sanduijav

kniha Cross cultural aspects of advertising-cultural analysis of Mongolian and Chinese web sites = Kulturní aspekty reklamy - kulturní analýza mongolských a čínských webových stránek : doctoral thesis summary, Tomas Bata University in Zlín 2012
nakladatel Tomas Bata University in Zlín
rok vydání 2012
jazyk anglicky
místo Zlín
stran 49
rozměry 21 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-7454-159-9 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy