Michael Hammer ; [z anglického originálu ... přeložila Hana Škapová]
nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2012 |
vydání | 2. vyd. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 258 |
rozměry | 22 cm |
ISBN | 978-80-7261-244-4 (váz.) |
Nové vydání knihy někdejšího tvůrce koncepce reengineeringu poodhaluje tajemství nejúspěšnějších podniků dneška a formuluje devět základních pravidel, devět kroků, jež musí podniky a podnikatelé učinit, chtějí-li uspět a prosperovat v prvních dekádách nového tisíciletí, v době sílící "nadvlády zákazníka" a globální hyperkonkurence. Vychází s novou předmluvou autora. Překlad z angličtiny Hana Škapová.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Hammer M., 2012 vydal Management press, 260 str., stav zcela nová (ještě zalitá ve folii), vázaná
kniha | 180 Kč |
Zásilkovna | 85 Kč |
Balíkovna | 69 Kč |
osobní předání – Bubeneč (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Kladno | 0 Kč |
Předání v Praze možné na Nádraží Podbaba Praha 6. (8:00 - 16:00) Předání v Kladně po dohodě. |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.