Kniha Agenda 21 - co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Michael Hammer ; [z anglického originálu ... přeložila Hana Škapová]

nakladatel Management Press
rok vydání 2012
vydání 2. vyd.
jazyk česky
místo Praha
stran 258
rozměry 22 cm
ISBN 978-80-7261-244-4 (váz.)

Nové vydání knihy někdejšího tvůrce koncepce reengineeringu poodhaluje tajemství nejúspěšnějších podniků dneška a formuluje devět základních pravidel, devět kroků, jež musí podniky a podnikatelé učinit, chtějí-li uspět a prosperovat v prvních dekádách nového tisíciletí, v době sílící "nadvlády zákazníka" a globální hyperkonkurence. Vychází s novou předmluvou autora. Překlad z angličtiny Hana Škapová.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
Bubeneč, Kladno
180 Kč

stav: Hammer M., 2012 vydal Management press, 260 str., stav zcela nová (ještě zalitá ve folii), vázaná

kniha 180 Kč
Zásilkovna  85 Kč
Balíkovna  69 Kč
osobní předání – Bubeneč (Praha)  0 Kč
osobní předání – Kladno  0 Kč
Předání v Praze možné na Nádraží Podbaba Praha 6. (8:00 - 16:00) Předání v Kladně po dohodě.

Sháním tuto knihu

Tuto knihu shání 3 uživatelé

Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy