Kniha Guidelines for Online Success - The Dos and Don'ts of the Internet from the best interactive agencies around the world - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotil 1 uživatel
nakladatel Taschen
rok vydání 2008
ISBN 978-3-8228-2367-5

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(4)
Uhříněves, Vysočany
250 Kč

stav: velmi lehce opotřebená

kniha 250 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  94 Kč
Zásilkovna  65 Kč
osobní předání – Uhříněves (Praha)  0 Kč
osobní předání – Vysočany (Praha)  0 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.


SLAVEK82 27. 11. 2024
Rob Ford, born England 1969, founded Favourite Website Awards (FWA) in May 2000, a recognition program for cutting edge web design which has since served over 30 million site visits. His work has been featured in numerous publications including The Chicago Tribune, The Guardian and many web related magazines. He has judged for most of the industry award shows, contributes regularly to other well-known web design sites and magazines and writes a regular column in Adobe's Edge Newsletter.
Julius Wiedemann was born and raised in Brazil. After studying graphic design and marketing, he moved to Japan, where he worked in Tokyo as art editor for digital and design magazines. Since joining TASCHEN, he has been building up the digital and media collection with titles such as Animation Now!, the Advertising Now series, the Web Design series, and TASCHEN's 1000 Favorite Websites.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy