Kniha Brand management in the fast food industry: a cultural perspective of the branding strategies of firms, and the behaviour of consumers in the Czech Republic and Ghana = - Brand management v průmyslu rychlého občerstvení: kulturní perspetiva brandingových strategií firem a chování spotřebitelů v České republice a Ghaně : doctoral thesis summary - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

author Emmanuel Selase Asamoah

kniha Brand management in the fast food industry: a cultural perspective of the branding strategies of firms, and the behaviour of consumers in the Czech Republic and Ghana = Brand management v průmyslu rychlého občerstvení: kulturní perspetiva brandingových strategií firem a chování spotřebitelů v České republice a Ghaně : doctoral thesis summary, Tomas Bata University 2012
nakladatel Tomas Bata University
rok vydání 2012
jazyk anglicky
místo Zlín
stran 40
rozměry 21 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-7454-195-7 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy