Kniha Marketing - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
? obálka není k dispozici
nakladatel Univerzita Palackého v Olomouci
rok vydání 2013
vydání 1.
jazyk česky
stran 280
rozměry 210x297
ISBN 978-80-244-3510-7

Marketing lze definovat různými způsoby a lze jej aplikovat do různých oblastí lidské činnosti. Lze na něj pohlížet například jako na proces řízení, jehož výsledkem je předvídání, poznání, ovlivňování, v konečné fázi pak uspokojení potřeb a přání zákazníka efektivním a výhodným způsobem, zajišťujícím splnění cílů organizace. Tento text má za cíl provézt vás problematikou marketingu, jeho postavení v rámci organizace, jeho fázemi a jeho společenskou funkcí.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy