nakladatel | Univerzita Palackého v Olomouci |
---|---|
rok vydání | 2013 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 280 |
rozměry | 210x297 |
ISBN | 978-80-244-3510-7 |
Marketing lze definovat různými způsoby a lze jej aplikovat do různých oblastí lidské činnosti. Lze na něj pohlížet například jako na proces řízení, jehož výsledkem je předvídání, poznání, ovlivňování, v konečné fázi pak uspokojení potřeb a přání zákazníka efektivním a výhodným způsobem, zajišťujícím splnění cílů organizace. Tento text má za cíl provézt vás problematikou marketingu, jeho postavení v rámci organizace, jeho fázemi a jeho společenskou funkcí.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.