nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2016 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 352 |
ISBN | 978-80-247-5638-7 |
Co odlišuje skutečně výjimečné a trvale úspěšné firmy od jejich konkurence? Jaké společné postupy tyto významné firmy po celou dobu své existence uplatňují?Odpověď najdete v dlouho očekávaném českém vydání bestselleru Built to Last!Stejně jako u prvního bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) Jim Collins se spoluautorem vycházejí z podrobného průzkumu vybraných společností. Autoři se zaměřili na osmnáct skutečně výjimečných a dlouhodobě úspěšných firem a každou porovnávali s jedním z jejich největších konkurentů. Společnosti zkoumali od úplných začátků přes všechny etapy vývoje až po současnost – ať už šlo o malé firmy, středně velké podniky či velké korporace.Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou být aplikovány manažery a podnikateli...
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 4krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.