Jim Collins ; [překlad Daniel Hradilák]
nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2008 |
vydání | 1. vyd. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 297 |
rozměry | 25 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-247-2545-1 (váz.) |
Jedinečná kniha (v originále Good to Great), které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Prozkoumali hory dat týkající se společností, jejich postupů a výsledků a stanovili klíčové faktory úspěšnosti - proč některé firmy udělají velký skok vpřed, a jiné nikoliv. Výsledky překvapí mnoho čtenářů a osvětlí prakticky každou oblast manažerské strategie a praxe. Dozvíte se, jaký typ vůdcovství je nutný k dosažení výjimečnosti, že ideální je kombinace firemní kultury založené na disciplíně a zároveň na podpoře podnikatelského ducha, že velký vliv má správný pohled firmy na roli technologií nebo že ty firmy, které zavádějí radikální změny a restrukturalizace, se téměř nikdy nestanou skvělými. PŘEKLAD BESTSELLERU GOOD TO GREAT!
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Vyborny
Bezvadný stav
knih
kniha | 199 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 90 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 39 Kč |
osobní předání – Horní Počernice (Praha) | 0 Kč |
pokud si zvolite osobni předání, vyčkejte prosím na email a SMS, kde budete mít uvedenou adresu a další pokyny. S pozdravem Jiri Lukasek |
stav: velmi dobrý, jako nová (JB54)
kniha | 280 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 89 Kč |
Zásilkovna | 77 Kč |
Balíkovna | 38 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 43krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.