datum |
hodnocení |
komentář |
10. 01. 2025 |
pozitivní
|
Děkuji za obchod. |
03. 01. 2025 |
pozitivní
|
Vše v pořádku, děkuji za obchod. |
26. 10. 2024 |
pozitivní
|
Ráda doporučuji a děkuji! |
25. 10. 2024 |
pozitivní
|
vse ok diky moc |
03. 07. 2024 |
pozitivní
|
Vše super!! |
21. 04. 2024 |
pozitivní
|
Děkuji a doporučuji :) |
18. 04. 2024 |
pozitivní
|
Doporučuji :) |
11. 03. 2024 |
pozitivní
|
Děkuji. |
17. 01. 2024 |
pozitivní
|
Bez problemu, doporučuji. Príma lidí.
Petr Kováříček |
23. 11. 2023 |
pozitivní
|
Vše v pořádku, doporučuji. |
01. 11. 2023 |
pozitivní
|
V pořádku |
27. 09. 2023 |
pozitivní
|
vše ok díky! |
25. 07. 2023 |
pozitivní
|
díky za bezproblémový obchod |
21. 07. 2023 |
pozitivní
|
Vše v pořádku |
02. 12. 2022 |
pozitivní
|
vše ok, díky! |
25. 10. 2022 |
neutrální
|
Děkuji za nákup. Jinak lapálie, do slova a do písmene. |
10. 02. 2022 |
pozitivní
|
Vše v pořádku, děkuji. |
09. 01. 2022 |
negativní
|
Objednávku na knihu jsem obdržela 20.12. a hned v ten den byla kniha také předána zasilkovně. Vyzvednuta byla až 3.1. a paní, která knihu zakoupila ani nepotvrdila převzetí, tudíž mi byla platba připsána až 9.1. Několikkrát jsem paní upozornila, že kniha již nějakou dobu čeká na zasilkovně, s obavou, aby se mi nevrátila zpět… paní mi napsala, že ji nepřišly údaje k zásilce i když jsem je zadala správně. Poté co mi paní slíbila, že druhy den, na základě mnou zaslaných údajů o zásilce, zajde zjistit na zásilkovnu kde se kniha nachází, s tím, že mi pak dá vědět jak to dopadlo, se už neozvala. Reagovala jsem naštvaně, protože takovéto jednání mi přišlo při nejmenším zvláštní. |
11. 02. 2020 |
pozitivní
|
Děkuji za Váš nákup! |