28. 04. 2022 |
neutrální
|
Komunikace s prodávajícím velmi dobrá, ale extrémní nespokojenost s dopravcem - Českou poštou, který způsobil doručování na dvakrát za dvojnásobnou cenu, a to celé de facto i bez možnosti reklamace. Česká pošta nedala lístek s informací o uložení zásilky do schránky, takže nemohla být vyzvednuta a vrátila se zpět prodávajícímu. To samé se stalo i v druhém případě doručení. Úřednice pošty to pak při vyzvedávání zásilky zdůvodňovala tím, že prodávající napsal adresu na balíku na jiné místo, než prý měla být. A reklamaci je prý možné podat pouze v balíkovém depu na druhém konci Prahy, tzn. kvůli nekvalitní práci České pošty ještě ztratit půl dne. Navíc cena dopravy je u České pošty extrémně drahá - cca dvojnásobná než u Zásilkovny, a když jsem ji musel vynaložit dvakrát, tak to činilo celkem čtyřnásobek ceny, než jakou bych zaplatil v případě Zásilkovny. |