21. 09. 2021 |
negativní
|
Paní kupující, je to velmi smutné, ale bohužel neznáte základní pravidla slušného jednání. Místo toho, abyste se zamyslela nad vlastní neschopností slušné komunikace a vyjádřila alespoň dodatečně nápravu svého arogantního přístupu, naprosto nesmyslně píšete o aroganci prodávající. Vážená paní kupující, je tomu přesně naopak, vy jste arogantní a neslušná. Ale já mám obrovské štěstí, že jste dosud jediná kupující takového ražení. Všichni ostatní kupující byli velmi příjemní, milí, komunikativní a slušní lidé, takže Vaše neomalenost je jen malou černou skvrnkou. Je mi Vás opravdu líto. Ale můžu Vás ujistit, že tato zkušenost s Vámi nemůže ani tím nejmenším způsobem ovlivnit můj přístup ke knihám, ke kupujícím, k rychlosti odesílání zakoupených knih, k pečlivému způsobu jejich balení a slušné a vstřícné komunikaci.
Přeji Vám jen vše dobré a hodně radosti s knížkami. |