nakladatel | Key Publishing |
---|---|
rok vydání | 2016 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 80 |
ISBN | 978-80-7418-266-2 |
Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly doposud provedeny dvakrát ve Znojmě (2010 a 2011) a čtyřikrát v Brně (2013 – 2016). Získané praktické poznatky a zkušenosti jsou promítnuty do zobecňujících teoretických a metodologických principů marketingového řízení místního rozvoje. Zejména závěrečné kapitoly představují jejich aplikaci do konkrétních podmínek Brna.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Nová
Podrzené nějaké stránky zvýrazňovačem
kniha | 100 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 82 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Balíkovna | 39 Kč |
osobní předání – Brno-město (Brno, okr. Brno-město) | 0 Kč |
osobní předání – Ivančice (Brno-venkov) | 0 Kč |
osobní předání – Poruba (Ostrava, okr. Ostrava-město) | 0 Kč |
Dle domluvy |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 50 Kč.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.