Kniha Marketingové řízení místního rozvoje - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel Key Publishing
rok vydání 2016
vydání 1.
jazyk česky
stran 80
ISBN 978-80-7418-266-2

Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly doposud provedeny dvakrát ve Znojmě (2010 a 2011) a čtyřikrát v Brně (2013 – 2016). Získané praktické poznatky a zkušenosti jsou promítnuty do zobecňujících teoretických a metodologických principů marketingového řízení místního rozvoje. Zejména závěrečné kapitoly představují jejich aplikaci do konkrétních podmínek Brna.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(22)
Brno-město, Ivančice, Poruba
100 Kč

stav: Nová

Podrzené nějaké stránky zvýrazňovačem

kniha 100 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  82 Kč
Zásilkovna  79 Kč
Balíkovna  39 Kč
osobní předání – Brno-město (Brno, okr. Brno-město)  0 Kč
osobní předání – Ivančice (Brno-venkov)  0 Kč
osobní předání – Poruba (Ostrava, okr. Ostrava-město)  0 Kč
Dle domluvy

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 50 Kč.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy