Miles Young, překlad Vlastimil Juppa
nakladatel | Svojtka & Co. |
---|---|
rok vydání | 2018 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 224 |
rozměry | 26 cm |
ISBN | 978-80-256-2159-2 (váz.) |
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu anekdot a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
2018 Stav: Velmi dobrý. Vazba: Pevná bez přebalu
kniha | 285 Kč |
Zásilkovna | 69 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion |
stav: Nova top
kniha | 600 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 120 Kč |
stav: 9,5/10..velice mirne poskozen obal..jednou ctena..opravdu jako nova!
kniha | 190 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
osobní předání – Frenštát pod Radhoštěm (Nový Jičín) | 0 Kč |
stav: Jednou čtené dobrý stav viz foto
kniha | 190 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
osobní předání – Vinohrady (Praha) | 0 Kč |
Vinohrady - Hollarovo náměstí (možné prakticky kdykoliv po předchozí domluvě) |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 11krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.