Kniha Nadčasový produkt - Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel Audiolibrix
rok vydání 2021
vydání 1.
místo Praha
stran 226
rozměry 22 cm
ISBN 978-80-907987-8-6 (váz.)

Kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou otázky, jak vdechnout prvotnímu nápadu život, jak definovat svou značku, jak nový produkt propagovat a jak neupadnout v zapomnění po první sezóně.Ryan Holiday vychází ze studia klasických děl všech žánrů a odhaluje autorům, podnikatelům, hudebníkům, filmařům, designérům a dalším kreativním lidem, že stvoření nadčasového produktu nemusí být náhoda. Pro úspěch je klíčové, když autor neodděluje tvorbu od marketingu a když od počátku ví, co je účelem projektu a pro koho vzniká. Dozvíte se, jak pracují producenti hvězd, jak přemýšlejí autoři knižních bestsellerů a co to znamená vybudovat si z loajálních příznivců solidní platformu.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(672)
Chodov
120 Kč

stav: Nová, nečtená

kniha 120 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  94 Kč
Zásilkovna  79 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Chodov (Praha)  0 Kč
Metro Opatov
Hořovice
100 Kč

stav: Nová

kniha 100 Kč
Zásilkovna  89 Kč
Balíkovna  75 Kč
osobní předání – Hořovice (Beroun)  0 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy