nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2015 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 152 |
rozměry | 154x205 |
ISBN | 978-80-7261-347-2 |
Proč lidé do konfliktu vstupují? Jak má manažer postupovat, když řeší konflikt svých podřízených? Co dělat, když se do konfliktu dostane management firmy? Jak si počínat, aby konflikt firmu nepoškodil? Lze se konfliktu zcela ubránit? Konflikty provázejí člověka po celý život. I když si lidé mnohdy přejí život bez konfliktů, nemůže se jim to nikdy splnit, neboť v reálném životě konfliktům často nelze předejít, nelze se jim vyhnout - a nelze před nimi utíkat. Tam, kde lidé spolu komunikují, kde organizovaně spolupracují na dosažení stanovených cílů, tam jsou konflikty na dennodenním pořádku. Pracovat s konflikty, zvládat je, umět je řešit a umět jim předcházet musí být proto základní dovedností každého manažera i podnikatele. Kniha předního odborníka zabývajícího se problematikou vedení lidí, motivace a vnitřní komunikace ve firmách Vojtěcha Bednáře Konflikty ve firmách: Příčiny, následky, řešení přehledně a poučeně popisuje dynamiku a „typologii“ konfliktů ve firmách a v manažerské praxi – jejich příčiny, způsoby vzniku a jednotlivá stadia jejich vývoje, učí, jak jednotlivé fáze rozpoznat, jak se na konflikty připravit a jak je „řídit“. Stěžejní myšlenkou knihy je názor, že konflikty jsou nevyhnutelnou součástí života – nejen firmy – a že konflikty jsou často užitečné a blahodárné a jejich nedostatek může být dokonce i zhoubný. Kniha je založena jednak na poznatcích moderní psychologie a sociologie práce a mezilidských vztahů, jednak vychází z celé řady existujících technik řešení konfliktů.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.