nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2009 |
vydání | 1. vyd. |
místo | Praha |
stran | 133 |
rozměry | 24 cm |
ISBN | 978-80-247-2313-6 (brož.) |
V knížce zkušeného lektora, poradce a psychologa získáváte neocenitelného rádce a pomocníka pro vedení důležitých rozhovorů s vašimi podřízenými pracovníky. Nejdříve získáte cenné rady, jak při pohovorech s pracovníky komunikovat, jak naslouchat, klást otázky, přesvědčovat, využívat neverbální komunikaci a asertivitu. Poté se dozvíte, jak vést výběrové rozhovory s pracovníky, jak zjistit různé kvality pracovníka, co pozorovat v průběhu pohovoru a jak se rozhodnout o nejvhodnějším uchazeči. V části o hodnotících pohovorech zjistíte, jaký by měl být průběh rozhovoru, jakých zásad se držet, jak se domluvit na úkolech vyplývajících z pohovoru a jak vést hodnotící rozhovory s různými typy lidí. Nakonec se dozvíte, jak vést nepříjemné rozhovory s pracovníky, například při uvolňování pro nadbytečnost, při sníženém pracovním výkonu, při narušování vztahů mezi lidmi a v dalších situacích. Velkou předností knihy je řada komentovaných ukázek rozhovorů. Kniha je určena všem vedoucím pracovníkům, v edoucím týmů, personalistům a lektorům.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.