nakladatel | Slovart |
---|---|
rok vydání | 2018 |
vydání | 1. |
místo | Praha |
stran | 384 |
rozměry | 22 cm |
ISBN | 978-80-7529-554-5 (váz.) |
Zeptejte se jakéhokoli grafického designéra na světě, podle čeho vybírá font a barvu a jak postupuje při tvorbě nového layoutu, a nikdy neuslyšíte stejnou odpověď. Každý tvůrce má svůj vlastní kreativní přístup, a což je možná mnohem podstatnější, vlastní způsob, jak vybrat a zkombinovat stovky a stovky technik, které jsou při tvorbě designového projektu k dispozici. Existují však jistá pravidla, jež nepřestanou nikdy platit. Přinejmenším dokud se budeme ptát, kudy vede cesta k nejlepšímu grafickému designu. Tato prakticky a čtivě podaná příručka je nepostradatelným pomocníkem pro stále početnější skupinu grafiků, kteří touží designu porozumět. Knihu tvoří tematicky řazené příspěvky autorů, nad nimiž se můžete nadšeně tetelit nebo pohrdavě šklebit - záleží, zda milujete či nenávidíte dělení slov, jestli máte fobií z béžové, nebo si myslíte, že mřížky jsou nuda.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Jako nová. Bez poškození.
Kniha v bezvadném stavu. Chráněna v obalu.
Preferuji osobní předání v lokalitě Brno/Svitavy. Eventuelně zásilkovna.
kniha | 330 Kč |
prodejce nenabízí zaslání žádným dopravcem | |
osobní předání – Brno-město (Brno, okr. Brno-město) | 0 Kč |
osobní předání – Svitavy Město (Svitavy) | 0 Kč |
stav: velmi pekny
kniha | 1025 Kč |
Zásilkovna | 83 Kč |
osobní předání – Litomyšl-Město (Litomyšl, okr. Svitavy) | 0 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 7krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.