Kniha Marketing služeb - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
? obálka není k dispozici
nakladatel Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
rok vydání 2014
vydání 1.
jazyk česky
stran 42
ISBN 978-80-7454-375-3

Cílem předmětu je poukázat na specifika a odlišnosti aplikace strategického i operativního marketingu do terciárního sektoru, který stále nabývá na významu a „prostupuje“ výrobní sféru. Marketing komerčních služeb zohledňuje kromě klasických „4P“ marketingového mixu také další důležité prvky pro marketingové řízení kvality služeb – a to: lidské zdroje (personál zajišťující produkci služby + zákazníci, spolupodílející se na tvorbě produktu), procesy a materiální prostředí (v podobě corporate identity, řešení exteriéru, dispozičního řešení interiéru atd.) Jak lze využít možností a omezit limity vyplývající z vlastností služeb v marketingovém řízení, na to se snaží odpovědět právě modul „Marketing služeb“, ke kterému slouží tato studijní opora.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy