nakladatel | In press CZ |
---|---|
rok vydání | 2014 |
vydání | 1. |
stran | 156 |
rozměry | 21 cm |
ISBN | 978-80-905178-3-7 (váz.) |
Kniha se zabývá vymezením aktuálních teoretických východisek oblasti poradenství pro manažery a podnikatele a je zaměřena na seznámení se základy profesionálního poradenství pro podnikatele a manažery, přičemž se soustřeďuje na obsah i management poradenské služby. Čtenář se seznámí se základním obsahem profese interního nebo externího poradce v podnikání a řízení podniků. V knize je kladen důraz na práci poradce, který poskytuje odbornou službu pro různé oblasti podnikatelské činnosti. Pozornost je věnována, kromě jiných aspektů, komunikaci poradce se svým klientem. Komunikace v sobě obsahuje jak verbální, tak neverbální projevy, které by měly být ve vzájemném souladu. Neverbální komunikace však může o člověku odhalit daleko více, proto je tato část podrobněji popsána.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: podtrhávání
V knize je zvýrazněno pár stránek + pár poznámek, jinak je ve velmi dobrém stavu.
kniha | 70 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 82 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Balíkovna | 30 Kč |
osobní předání – Krásno nad Bečvou (Valašské Meziříčí, okr. Vsetín) | 0 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.