nakladatel | CPress |
---|---|
rok vydání | 2011 |
vydání | Vyd. 1. |
místo | Brno |
stran | 252 |
rozměry | 23 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-251-3269-2 (brož.) |
Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak vytvořit kvalitní název, nadpis, slogan, inzerát či popisný text, který upoutá pozornost zákazníka a významně pomůže prodat vaši službu či výrobek. V knize najdete obrovské množství zcela konkrétních ukázek z praxe a praktické cvičení k otestování vašich dovedností.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: velmi dobrý, na přebalu známky používání v podobě nepatrných skvrn, rohy listů jen mírně ohnuté
rok vydání 2012 - dotisk 1. vydání
vše snad dostatečně zachyceno na fotografiích
kniha | 130 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Balíkovna | 69 Kč |
osobní předání – Hradec Králové | 0 Kč |
Osobní předávní je možné ve večerních hodinách na Slezském Předměstí v Hradci Králové. Budu-li mít zrovna cestu do města, můžeme se domluvit a já se stavím někde za Vámi. Knihy je možné také předat u mě v práci v Bělči nad Orlicí, kde jsme buď já nebo kolega k zastižení po většinu pracovního dne. |
stav: Velmi zachovalá, téměř bez vady
kniha | 130 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 90 Kč |
Zásilkovna | 120 Kč |
Balíkovna | 90 Kč |
stav: nová
kniha | 220 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 90 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
osobní předání – Brandýsek (Kladno) | 0 Kč |
stav: Lehce ohnuté roky
kniha | 100 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 64 Kč |
stav: Běžné opotřebení
kniha | 90 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 95 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 69 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 15krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.