nakladatel | Management Press |
---|---|
edice | Knihovna světového managementu |
rok vydání | 2018 |
vydání | zde 1. |
stran | 264 |
rozměry | 23 cm |
ISBN | 978-80-7261-547-6 (brož.) |
Nezáleží na tom, jestli působíte v malém start-upu, který se potýká s nedostatkem finančních prostředku, v neziskové organizaci nebo ve velké a zavedené firmě plné byrokratických překážek. Kniha ukáže úplně každému, jak se vymanit z rudých oceánu nekonečného soupeření a jak se posunout do modrých oceánu nevyužitého tržního prostoru a prudkého růstu. Světově proslulí profesoři W. Chan Kim a Renée Mauborgneová v roce 2005 navždy změnili svět mezinárodního byznysu: jejich kniha Strategie modrého oceánu se držela v žebříčcích nejprodávanějších knih po celém světe déle než 100 týdnu, prodalo se jí více než 3‚6 milionu výtisku a byla přeložena do 44 jazyku. Především se ale stala počátkem nové „revoluce“ v byznysu. Po více než deseti letech dalšího výzkumu přicházejí autoři s dalším průkopnickým dílem, které opět muže výrazně ovlivnit podnikatelské myšlení.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.