nakladatel | Management Press |
---|---|
edice | Knihovna světového managementu |
rok vydání | 2018 |
vydání | zde 1. |
stran | 264 |
rozměry | 23 cm |
ISBN | 978-80-7261-547-6 (brož.) |
Nezáleží na tom, jestli působíte v malém start-upu, který se potýká s nedostatkem finančních prostředku, v neziskové organizaci nebo ve velké a zavedené firmě plné byrokratických překážek. Kniha ukáže úplně každému, jak se vymanit z rudých oceánu nekonečného soupeření a jak se posunout do modrých oceánu nevyužitého tržního prostoru a prudkého růstu. Světově proslulí profesoři W. Chan Kim a Renée Mauborgneová v roce 2005 navždy změnili svět mezinárodního byznysu: jejich kniha Strategie modrého oceánu se držela v žebříčcích nejprodávanějších knih po celém světe déle než 100 týdnu, prodalo se jí více než 3‚6 milionu výtisku a byla přeložena do 44 jazyku. Především se ale stala počátkem nové „revoluce“ v byznysu. Po více než deseti letech dalšího výzkumu přicházejí autoři s dalším průkopnickým dílem, které opět muže výrazně ovlivnit podnikatelské myšlení.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
Děkujeme, váš podnět byl předán správcům databáze.