Kniha Komerční komunikace - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel Západočeská univerzita v Plzni
rok vydání 2014
vydání 1.
jazyk česky
stran 132
rozměry 148x210
ISBN 978-80-261-0352-3

Autor neváže skripta jen na úžeji pojatou komerční komunikaci, ale v rámci holistického marketingového přístupu prezentuje obsah v provázání na integravanou marketingovou komunikaci. Účelem je nejenom předat informace z oblasti reklamy a mediálního plánování, ale propojit téma s marketingovou komunikací společnosti, zejména v návaznosti na direkt marketing a public relations. Určitým logickým specifikem je významné věnování pozornosti novým trendům a marketingu na internetu.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(2)
Plzeň Východní Předměstí
100 Kč

stav: Nová

kniha 100 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  89 Kč
Zásilkovna  79 Kč
osobní předání – Plzeň Východní Předměstí (Plzeň, okr. Plzeň-město)  0 Kč
(8)
Plzeň Vnitřní Město
65 Kč

stav: jako nova

kniha 65 Kč
Zásilkovna  79 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Plzeň Vnitřní Město (Plzeň, okr. Plzeň-město)  0 Kč
(20)
Plzeň Severní Předměstí
70 Kč

stav: Perfektní

kniha 70 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  90 Kč
osobní předání – Plzeň Severní Předměstí (Plzeň, okr. Plzeň-město)  0 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy