nakladatel | Západočeská univerzita v Plzni |
---|---|
rok vydání | 2014 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 132 |
rozměry | 148x210 |
ISBN | 978-80-261-0352-3 |
Autor neváže skripta jen na úžeji pojatou komerční komunikaci, ale v rámci holistického marketingového přístupu prezentuje obsah v provázání na integravanou marketingovou komunikaci. Účelem je nejenom předat informace z oblasti reklamy a mediálního plánování, ale propojit téma s marketingovou komunikací společnosti, zejména v návaznosti na direkt marketing a public relations. Určitým logickým specifikem je významné věnování pozornosti novým trendům a marketingu na internetu.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Perfektní
kniha | 70 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 90 Kč |
osobní předání – Plzeň Severní Předměstí (Plzeň, okr. Plzeň-město) | 0 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.