Kniha Pracovní spokojenost jako specifický komponent interního marketingu - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel Vysoká škola evropských a regionálních studií
rok vydání 2016
vydání 1.
jazyk česky
stran 90
rozměry 145x210
ISBN 978-80-87472-96-5

Problematika v publikaci se věnuje pracovní spokojenosti interního marketingu. Cílem publikace je popsat a sestavit teoretická východiska klíčových součástí zpracovávané problematiky doma a v zahraničí. Monografie je rozdělena na tři kapitoly.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy



Mohlo by vás zajímat


Poslední navštívené (vypsat vše)