nakladatel | CPress |
---|---|
rok vydání | 2014 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 224 |
rozměry | 167x225 |
ISBN | 978-80-251-4152-6 |
Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: velmi zachovalá
na prvním listu napsáná věta
kniha | 199 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
Balíkovna | 75 Kč |
osobní předání – Hostivař (Praha) | 0 Kč |
stav: Nová, nečtená
kniha | 199 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 94 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Balíkovna | 45 Kč |
osobní předání – Chodov (Praha) | 0 Kč |
Metro Opatov |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 9krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.