Přemysl Rosůlek a kol.
nakladatel | Západočeská univerzita v Plzni |
---|---|
rok vydání | 2009 |
vydání | 1. vyd. |
jazyk | česky |
místo | Plzeň |
stran | 280 |
rozměry | 21 cm |
ISBN | 978-80-7043-841-1 (brož.) |
Publikace představuje čtenáři složitost vztahů mezi médii a politikou na vybraných příkladech. Tématické okruhy se zaměřují na vztahy mezi médii a politikou v době moderny a v době nárůstu totalitních a autoritativních režimů mezi dvěma světovými válkami, další tematický okruh se věnuje politickému marketingu a public relations a také vztahům mezi médii, poslední okruh je zaměřený na praktickou práci redakcí a novinářů. Zaobírá se problematikou selekce expertů nejen na telefonu, dále v obecnější rovině seriózním celostátním deníkem a regionálním tiskem. Součástí je i chronologie významných událostí z oblasti médií od "jeskynních" důkazů o mediálních aktivitách člověka až do současnosti.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
Děkujeme, váš podnět byl předán správcům databáze.