Přemysl Rosůlek a kol.
nakladatel | Západočeská univerzita v Plzni |
---|---|
rok vydání | 2009 |
vydání | 1. vyd. |
jazyk | česky |
místo | Plzeň |
stran | 280 |
rozměry | 21 cm |
ISBN | 978-80-7043-841-1 (brož.) |
Publikace představuje čtenáři složitost vztahů mezi médii a politikou na vybraných příkladech. Tématické okruhy se zaměřují na vztahy mezi médii a politikou v době moderny a v době nárůstu totalitních a autoritativních režimů mezi dvěma světovými válkami, další tematický okruh se věnuje politickému marketingu a public relations a také vztahům mezi médii, poslední okruh je zaměřený na praktickou práci redakcí a novinářů. Zaobírá se problematikou selekce expertů nejen na telefonu, dále v obecnější rovině seriózním celostátním deníkem a regionálním tiskem. Součástí je i chronologie významných událostí z oblasti médií od "jeskynních" důkazů o mediálních aktivitách člověka až do současnosti.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.