nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2013 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 240 |
rozměry | 165x235 |
ISBN | 978-80-7261-264-2 |
Není pochyb o tom, že Mark Zuckerberg změnil svět – zásadním způsobem změnil to, jak více než sedmina světové populace komunikuje, navazuje kontakty, baví se a přijímá informace. Autorka, sama významná inovátorka v oblasti sociálních médií, určuje a odkrývá principy, které leží v základech meteorického vzestupu Facebooku. Přináší zasvěcený vhled do „zákulisí“ jedné z nejrychleji rostoucích firem současnosti i do stylu myšlení a práce jejího zakladatele a šéfa a rovněž celou paletu poznatků, postřehů a inspirací pro ty, kteří také chtějí zanechat ve světě svůj otisk, vybudovat jedinečnou firmu a vést ji po dráze dlouhodobé ziskovosti a trvalého růstu.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: nová s malou vadou
natržený papírový přebal
kniha | 248 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 93 Kč |
stav: zachovalá brožovaná
kniha | 130 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 160 Kč |
Zásilkovna | 94 Kč |
osobní předání – Prostějov | 0 Kč |
osobní předání – Zlín | 0 Kč |
Možnosti předání jsou každý čtvrtek v okolí Wurmovy ulice zpravidla od 12:00 do 18:00. V jiný den dle domluvy. |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.