nakladatel | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
---|---|
rok vydání | 2015 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 80 |
ISBN | 978-80-7454-237-4 |
Předkládaná habilitační práce zkoumá problematiku online nákupního chování na B2C trzích v České republice. Shrnuje výsledky kvantitativního a kvalitativního výzkumu mezi online zákazníky, které probíhaly v průběhu června 2012 až prosince 2013. Oba výzkumy se zaměřovaly na zjištění nákupních zvyklostí konečných zákazníků na B2C trzích. Práce podává ucelený přehled o specificích online trhů a e-zákazníků. Zaměřuje se na popis digitální ekonomiky společně se současnými trendy a specifiky v online nakupování v České republice. Dále také sumarizuje výhody a nevýhody online nakupování a představuje stručně vývoj českých e-shopů a obecně e-commerce trhu v České republice. Část práce se zabývá marketingovým mixem, resp. jeho elektronickou podobou a specifiky a rozdíly mezi tradičním 4P a 4e-P. Vzhledem k povaze online nakupování jsou v habilitační práci popsány základní pojmy, které jsou zohledňovány v mnoha výzkumech zaměřujících se na online nákupní chování, a to důvěra, loajalita, kvalita a bezpečnost.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.