nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2014 |
vydání | 2. rozšířené |
místo | Praha |
stran | 262 |
rozměry | 24 cm |
ISBN | 978-80-247-3643-3 (brož.) |
Publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Je určena studentům škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem. Nové vydání je kompletně aktualizované a rozšířené o problematiku produktu turismu a konkurenceschopnost destinací.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Dobrý, zachovalý
V Praze možnost osobního předání na různých místech dle dohody.
kniha | 60 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 99 Kč |
Zásilkovna | 85 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Holešovice (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Příbram I (Příbram) | 0 Kč |
osobní předání – Plzeň Vnitřní Město (Plzeň, okr. Plzeň-město) | 0 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 129 Kč.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.