nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2016 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 168 |
rozměry | 145x205 |
ISBN | 978-80-7261-399-1 |
Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Pronikla do poslucháren vysokých škol a vzdělávací agentury zařazují intuitivní marketing do svých programů. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, firem i obchodních pracovníků na celém světě. Dlouhou dobu se nás autoři velkých knih o marketingu snažili přesvědčit, že k jeho řádnému použití jsou zapotřebí desítky profesionálních pracovníků, služby globální reklamní agentury a hlavně hodně peněz. Podnikatelská praxe však ukazuje, že zákazníkům je celkem jedno, jestli máte miliony na reklamu nebo ne a je-li to, co používáte, korektním marketingem podle učebnice.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Nová
kniha | 99 Kč |
Zásilkovna | 89 Kč |
osobní předání – Žižkov (Praha) | 0 Kč |
V Kapslovně před kavárnou Cofico. Podívejte se i na další knihy, většina osobní rozvoj. Při další nakoupené (nákup přes zásilkovnu) zaškrtněte "Osobní odběr" a knihy nabalím společně. Adresa: V Kapslovně 2765/15, 130 00 Praha 3-Žižkov |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.