Kniha Management kvality služeb v cestovním ruchu - Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotil 1 uživatel
nakladatel Grada
rok vydání 2017
vydání 1.
jazyk česky
stran 192
rozměry 24 cm
ISBN 978-80-247-5021-7 (brož.)

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu .


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(7687) TIP
129 Kč

stav: výborný stav, kniha může mít maximálně trochu ohnuté rohy

kniha 129 Kč
Zásilkovna  78 Kč
(15516)
Liberec I-Staré Město
76 Kč

stav: viz dále

2017 Stav: Velmi dobrý. Vazba: Brožovaná

kniha 76 Kč
Zásilkovna  69 Kč
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec)  0 Kč
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion
69 Kč

stav: Výborný, nebyla čtena

kniha 69 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  92 Kč
Zásilkovna  90 Kč
(188)
Lomnice nad Popelkou
119 Kč

stav: nová, nepoužívaná, ze skladu knihkupectví

kniha 119 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  82 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Lomnice nad Popelkou (Semily)  0 Kč
Místa v okolí Lomnice nad Popelkou do cca 20 km (Turnov, Jilemnice, Semily, Jičín, Nová Paka). Termín a konkrétní místo předání po vzájemné domluvě.

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy