Kniha Medienwissenschaft - východiska a aktuální pozice německé filosofie a teorie médií - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel Academia
edice Vizuální studia ; sv. 5
rok vydání 2016
vydání 1.
jazyk česky
stran 412
rozměry 19 cm
ISBN 978-80-200-2565-4 (brož.)

Antologie představí specifický teoretický směr uvažování o médiích, který značně problematizuje dosavadní historické a archeologické pojetí média a posouvá ho do odlišných teoretických a zejména filozofických kontextů. Zahrnuje základní, doposud nepřeložené texty německé teorie a filozofie médií: jednak texty mezinárodně známých autorů (Niklas Luhmann, Friedrich Kittler a Hans-Jörg Rheinberger), jednak programové texty současné teorie a filozofie médií a také novější texty k aktuálním otázkám výzkumu médií, kultury a techniky od renomovaných autorů (Hartmut Winkler, Bernhard Siegert nebo Joseph Vogl).


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(211)
Brno-město, Holešovice, Nové Město
130 Kč

stav: velmi dobrý

kniha 130 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  75 Kč
Zásilkovna  79 Kč
osobní předání – Brno-město (Brno, okr. Brno-město)  0 Kč
osobní předání – Holešovice (Praha)  0 Kč
osobní předání – Nové Město (Praha)  0 Kč
(2070)
Dejvice
130 Kč

stav: velmi dobrý až výborný

kniha 130 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  80 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Dejvice (Praha)  0 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy



Související knihy