nakladatel | UMPRUM |
---|---|
rok vydání | 2021 |
vydání | 1. |
místo | Praha |
stran | 107 |
rozměry | 19 cm |
ISBN | 978-80-88308-30-0 (brož.) |
Výzkum metru jako nástroje s teoretickými přesahy do různých oborů a spojení tématu s designérem jako tvůrcem.Projekt se snaží vyvážit výzkum, koncepční myšlení, teorii a praxi designéra na akademickém poli tak, aby žádná rovina výrazně nepřevažovala. Historie metru (m) jako základní jednotky pro měření délky, jeho kontext a význam. Historie a vývoj metru jako objektu. Metr jako nástroj designéra. Designér jako nástroj marketingu. Význam lidské všímavosti, zvědavosti a pochybovačnosti. Od těla přes prostor a matematiku. Není důležitá konkrétní délka, ale její vztah s další délkou.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.