John Adair ; [překlad Lenka Vorlíčková]
nakladatel | Alfa Publishing |
---|---|
rok vydání | 2004 |
vydání | 1. vyd. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 178 |
rozměry | 21 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 80-86851-00-1 (brož.) |
Kniha sleduje hlavní tři cíle, jakým způsobem můžete zvýšit svou schopnost inspirovat či motivovat jiné lidi. Je zapotřebí porozumět, co motivuje vás i jiné lidi v práci. "Nikdo ve skutečnosti není schopen nahlédnout do druhého člověka," řekl spisovatel John Steinbeck. "Nejlepší, co můžeme udělat, je předpokládat, že druhý člověk je stejný jako my." Pokud se vám podaří získat přesný obraz toho, co motivuje vás, dostanete se do daleko lepší pozice, abyste pochopili, co motivuje ostatní. Je zapotřebí uvědomit si jak obecné, tak individuální dimenze motivace. Představte si sami sebe - jak jste komplexní a zároveň jedineční. Motivovat někoho metodou "cukru a biče" znamená, že toho člověka musíte velmi dobře znát jako individualitu. Je zapotřebí rozvinout své dovednosti vést ostatní. Jako manažer jste předurčen k tomu být vůdcem a vůdcovství zahrnuje schopnost motivovat a inspirovat druhé. To co děláte jako vůdce ve třech kruzích potřeb týmu a organizace - úkol, tým a jedinec - to je zásadní, protože vysoká motivace, stejně jako štěstí, je vedlejším produktem.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.