Kniha Vyučovací styly učitelů - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Gary D. Fenstermacher, Jonas F. Soltis ; [z amerického originálu ... přeložil Karel Starý]

nakladatel Portál
rok vydání 2008
vydání Vyd. 1.
jazyk česky
místo Praha
stran 124
rozměry 23 cm
ISBN 978-80-7367-471-7 (brož.)

Lze nějak roztřídit přístupy učitelů k vyučování a rozhodnout, zda je některý lepší? Autoři vymezují tři základní typy přístupu učitelů k vyučování. Manažerský přístup chápe učitele jako manažera učení a získávání znalostí, dovedností, vědomostí a kompetencí. Facilitační přístup mají učitelé, kteří se zaměřují na rozvoj a péči o jedinečné schopnosti a osobnostní rysy každého žáka, podporují jeho autenticitu. Přístup „svobodného“ vzdělávání pohlíží na učitele jako na osvoboditele ducha. Autoři knihy vysvětlují silné a slabé stránky každého z přístupů a ilustrují jednotlivé přístupy řadou příkladů. Jejich cílem je umožnit učiteli kriticky zhodnotit svůj vlastní vyučovací styl, porozumět jeho přednostem a nedostatkům, případně – u studentů učitelství – uvědoměle si svůj styl vytvářet.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(16)
300 Kč

stav: nová

pedagogika

kniha 300 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  149 Kč
Zásilkovna  149 Kč
Balíkovna  169 Kč
(27)
Budějovické Předměstí
110 Kč

stav: Velmi pěkný stav, viz foto

kniha 110 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  115 Kč
Zásilkovna  79 Kč
Balíkovna  69 Kč
osobní předání – Budějovické Předměstí (Písek)  0 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 5krát.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy