Kniha Základy marketingu - pro kombinované studium - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková

kniha Základy marketingu pro kombinované studium, Technická univerzita v Liberci 2008
nakladatel Technická univerzita v Liberci
rok vydání 2008
vydání Vyd. 2.
místo Liberec
stran 202
rozměry 21 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-7372-411-5 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 20 Kč.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy