Jaroslava Kynclová, Eva Karásková
nakladatel | Fortuna |
---|---|
rok vydání | 2009 |
vydání | 1. vyd. |
místo | Praha |
stran | 152 |
rozměry | 21 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-7373-061-1 (brož.) |
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
2009 Stav: Dobrý, až velmi dobrý. Vazba: Brožovaná
kniha | 98 Kč |
Zásilkovna | 69 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion |
stav: lehce poškozená
na straně 17 je zalepené roztržení
kniha | 50 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 82 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
stav: Nová
kniha | 100 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
osobní předání – Drsník (Pečice, okr. Příbram) | 0 Kč |
osobní předání – Příbram VIII (Příbram) | 0 Kč |
stav: nová
kniha | 150 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 80 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
osobní předání – Moravská Ostrava (Ostrava, okr. Ostrava-město) | 0 Kč |
osobní předání – Vratimov (Ostrava-město) | 0 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 4krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.