Don Thompson ; [z anglického originálu ... přeložila Alice Hyrmanová McElveen]
nakladatel | Kniha Zlín |
---|---|
rok vydání | 2010 |
vydání | Vyd. 1. |
jazyk | česky |
místo | Zlín |
stran | 361 |
rozměry | 19 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-87162-58-3 (brož.) |
Ojedinělý a v češtině unikátní pohled na světový trh se současným uměním. Nesmírně čtivou a zábavnou formou identifikuje ekonomické zákony a marketingové strategie, které vedou k dosažení tak závratných cen za práce některých výtvarníků, zatímco jiní zůstávají bez povšimnutí. Autor čerpá z jedinečných rozhovorů se špičkovými aukcionáři, galeristy, výtvarníky i sběrateli, shromážděných během svého průzkumu a objasňuje psychologii trhu s uměním, který má dnes mnoho společného s prodejem luxusních značek módního zboží. Pronikavou, solidními údaji podloženou analýzu odlehčuje úsměvný přístup zdravého rozumu, který nás provází na průzkumné výpravě fascinujícím světem současného umění.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Čtená, výborný stav
kniha | 1199 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč |
osobní předání – Nové Město (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Nusle (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Vysočany (Praha) | 0 Kč |
stav: nová
kniha | 899 Kč |
Zásilkovna | 89 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 36krát.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
Děkujeme, váš podnět byl předán správcům databáze.