Naomi Klein, překlad Pavel Kaas
nakladatel | Argo |
---|---|
edice | Zip ; sv. 1 |
rok vydání | 2005 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 510 |
rozměry | 24 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 80-7203-671-8 (Argo : váz.) |
ISBN | 80-7363-010-9 (Dokořán : váz.) |
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: dobrý
chybějící přebal
kniha | 249 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 94 Kč |
stav: Velmi dobrý stav.
kniha | 260 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Balíkovna | 75 Kč |
osobní předání – Nové Město (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Sýkořice (Rakovník) | 0 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 35krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.