Kniha Marketing pro začátečníky - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotil 1 uživatel
nakladatel CPress
rok vydání 2010
vydání 2., aktualiz. vyd.
místo Brno
rozměry 23 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-251-3234-0 (brož.)

Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(7490) TIP
149 Kč

stav: výborný stav, kniha může mít maximálně trochu ohnuté rohy

kniha 149 Kč
Zásilkovna  78 Kč
(12323)
95 Kč

stav: dobrý

kniha 95 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  99 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy